-Tanten ska luftas idag igen :-)




Verkar som att det är varmare ute idag, ska ut på balkongen o ta mig ett
litet bloss innan jag gör mig klar för avfärd till stora staden. Tror att det
inte är helt omöjligt med en skvätt fika också så jag får mig nog en god
kopp te eller 2!

Ha en bra onsdag ! (önskar hon som var tvungen att gå in och kolla i
almanackan för att ha koll på vilken dag det är....oops
!)
1 Tojjan:

skriven

Var eller hur gör du dessa kanonläckra bilder? Eller är det så att det finns en bit asfalt i landet med ditt ansikte ; )



Tojjan

2 litentanta:

skriven

att jag skrev på fel inlägg nyss, nå ja, desto fler kommentarer desto roligare och med mitt obefintliga minne så kanske jag har glömt den ...nyss?



att leka med bilder är kul, hoppa in här o testa, gratis är gott!



www.photofunia.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: