-Solen skiner!

(ännu en suddig bild av Bitchen, en yngre upplaga den här gången!)


Här händer inte så mycket, tvättmaskinen går, är det inte otroligt hur konstigt det blir? Först har man ingen tvätt och ingen tvätt o sen vips så kör man några maskiner, varenda gång jag väljer ryggen till så verkar den liksom svälla... tvättar jag svart så fylls korgen med svart, kör jag en röd maskin så nog tusan ligger det smockfullt med röda sockar och tröjor där...

Ska ut och drälla m jobbarkompisen idag, blir en sväng hundvisning och middag på kvällen, inget häckande här idag heller alltså. Hoppas att ni alla har lika fint väder som vi har här uppe för just nu när solen börjar ge lite värme, min termometer visar 0 grader så kanske våren är på väg trots allt!
1 Thalina:

skriven

Den enda sol jag fått i dag är den du skriver om för här har det varit grått grått och mera grått precis hela dan.Ha en skön kväll kram Thalina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: