-Skrååååååååååååååååvmål!!!!





Det blev visst ett skrov såhär på kvällskvisten, trodde i min enfald att det skulle
gå att ta drive in här på området men icke då... Så knepigt, trodde ju att hamburger-
ställena var öppen till midnatt ivf....

Nå ja, bilburen tanta tog sväng runt stan, klafsade in i riktiga "Höglands"-outfiten i
beigt, grått, svart och STORA hängknän på joggingbrallan.....Fräsch kände jag mig, inte
... Var länge sedan jag häckade nere på stan vid den tiden på dygnet....
iklädd fåntrattsklädsel o allt...

Sen att man blir nästintill nostalgisk av att se fulla fjortisar är väl nåt annat att
fundera över, kan det bero på att dottern är nykter o sansad kanhända?
Japp, tror det, då kan man unna sig att tänka tillbaka o låta
det komma lite sådär "romantiskt" sken över själva företeelsen....
sitta ett gäng m minst en alldeles för packad kompis, gaffla,
gärna bråka lite ute på parkeringen och bara .....
supa bort ännu en helg? Haha!

Tur man är gammal o sansad numer, om inte annat så märker jag av de här
 13 minusgraderna och fårinte för mig att stå o vingla utanför krogen i asful
 rosa top o svarta mascararänder....
Those days are looooooong gone!


1 Lindis:

skriven

Åh, vad smarrigt =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: