-Ok, jag är stendum, eller nåt...

Hade ju införskaffat mig en sån där "hålla cd-skivors" mojäng, som ett album fast med dragkedja, ni förstår säkert, kanske kallas förvaring bara? Nå ja, nu när jag stoppar in min sista cd, AHA, där är de tidigare brända, dvs där är ALLA bilder jag hittills kopierat.....

Vet med mig att det är andra omgången jag blivit förbannad över att "nån" hela tiden försvinner med mina skivor, för så kallar jag nämligen allt, skivor o vhs... vägrar byta namn till dvd och allt vad det nu heter, jag kör som det alltid har varit..
och vips hade man blivit sin egen värsta mardröm..

Nå ja, nu har jag tom skrivit ner att jag har bränt, att jag har alla skivor i min förvaringsgreja, ska vi se hur lång tid det tar innan jag har glömt bort det igen då?

(kul är att en massa härliga vinterbilder ju har återfunnits, inte gör det väl något att det är förra vinterns snö direkt, snö som snö!)

Så nu SKA jag laga mat, adios!
1 Junitjej:

skriven

Snygg blogg!

2 litentanta:

skriven

Oj, tack så mycket :-)

3 Mli:

skriven

Du menar en cd-kejs? :)

4 litentanta:

skriven

haha! japp, på gammfolke-stavningen blir det väl cd-case :-) Tack för att du berättade, alltid bra att hitta igen de ord man tappat bort!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: