-Nyttigt godis?



Dottern bjussade på sånt där yoghurtgodis idag, närmare bestämt yoghurt russin (står faktiskt så, särskrivet och allt!) och det är precis så där supersött, kläggigt, äckligt att jag bara var tvungen att ta ett till...... Såhär två ynka russin senare sitter jag o ångrar allt, lovar, ska ALDRIG mer äta laktos, ALDRIG!!

För om man är det minsta smart så kollar man, alternativt kopplar upp hjärnan?, och givetvis innehåller de laktos... Så nu avviker jag, tar min nya bok och underhåller mig själv en halvtimme eller så.... :-(

Kategori: Ont
1 Lisa:

skriven

Ajaj...är du laktos-känslig? Har själv lite problem med det. Ha en skön kväll!

2 litentanta:

skriven

jag tål knappt en se nåt m laktos i numera.... hoppas på bättring när jag får slippa medicinen m laktos i, annars blir jag tossig...



3 Lisa:

skriven

Kul att du tycker min blogg är inspirerande. Jag (som 2-barns mamma)kan hålla med om att pulver kan vara enklare ibland=) Ska nog lägga in min "snabb bea-sås" så du får testa. Den är finfin! kram från mig

4 Lindis:

skriven

Stackare... kramen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: