-Nedmontering av lägenhet!

I en eftersläng av pmsandet så slits här omkring med allt som är löst tror jag, hamstern sitter löst till kan jag nog säga, och nu ska jag verkligen plocka fram det GULA i köket, då lär dottern jubla eftersom att det här köket är begåvat med apfula gula köksluckor ;-)  (gillar verkligen när jag drar iväg och försöker leka ungdomlig med alla orden....eller inte) Hursomhelst måste jag försöka få in lite dagsljus i nåt rum i allt det här bruna så nu åker moderns tjusiga men ack så mörka gardiner!

Nå ja, back to work!!
1 mamma:

skriven

Det blir nog bra med lite ljusare gardiner eller kanske inga alls. Jag kommer någon dag och inspekterar om jag får.



Kram mamma

2 Mamma:

skriven

Men dom apgula luckorna är väl ändå ok. Var rädd om hamstern det glömde jag säga.

3 Tojjan:

skriven

Här rivs för nytt...Ut med det gamla in med det nya... Något i stil med det har Strinberg, den absintglada skalden, diktat...



Lycka till, hoppas det blir alla tiders fint!

//Tojjan

4 Lindis:

skriven

Lycka till, fasen var du är energisk då.. :) kramen

5 litentanta:

skriven

Har haft sån tur att telefonen har ringt, datorn har "ploingat" o ja....ehhh, jag strandade liksom halvvägs... Köket är välan klart men sen...haha! Men tid är det enda jag har gott om så i morgon go vänner, då ska resten av lägenheten attackeras! kanske... ;-)



Absint ja, har läst en del, inte undra på att en viss kreativitet uppkommit, sida vid sida av ångest och elände....




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: