-Men lille Darin....

Banne mig, har inte lille Darin gått och blivit alldeles stor och vuxen? Satt här hemma o lipade en skvätt minsann, vet att det inte är världens bästa video men so what, jag skyller på dottern, hon hade sin Darin-period för några år sedan o se på faen, han fastnade visst i mitt hjärta....

Snyft...... en härlig version........ synd man sitter lite konstigt till bara, men återigen, livet händer och man överlever det mesta, även gamla morsor, som min....överlever det hela menar jag, tack för korrigering "kära" särbot.....duh (bara jag som tror att jag är sååååå elak) hehe!





(en liten bonussnutt, ser mindre men hör bättre!)


1 Lennart:

skriven

Nu har jag pratat med min morbror, och det var nog Bigges, inte Frasses. Och visst kommer jag ihåg K4. Jag bodde på Hedlundagården när jag var liten. Min morfar var styckjunkare där, och min pappa var också på K4 när han träffade min mamma.

2 huvudbrydd:

skriven

Pojken Darin har blivit man, men fortfarande en gudabenådad stämma.

3 litentanta:

skriven

Han är nästan.... lite sakral, nä, fel ord, han är så mysigt skör i rösten, inte många falsettsångare jag står ut med men han, han är ju helt ok :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: