-Men Barnaby då!



(foto:Scanpix)

Min absolute favoritdeckare, eller polisinspektör ska man väl säga, Tom Barnaby
kommer att lämna Morden i Midsomer. Sorgligt känner jag som måste ha sett minst
99 % av alla avsnitt som sänts på Svt, samtidigt som jag ju förstår att John Nettles vid
63 års ålder kanske borde få "slippa" Barnaby nu....

Tröstar mig med att vi här i Sverige kommer att få njuta av honom i några år till,
han försvinner först i säsong 14 viket sker först 2011-2012 så ett tag till får
 jag myspysa i soffan tillsammans med honom och de mordiska
innevånarna i Midsomer.






Kategori: TV
1 Lisa:

skriven

Sv: Ensamna är vi alla ibland, men det kan vara skönt. Ibland längtar jag efter ensamheten. Jag tycker du ska pyssla om dig själv och ge dig lite extra....kanske lite blommor. Det gjorde jag när jag var själv. Mys på du bara..kram

2 Lisa:

skriven

Den är dunderbra! Även för mig som är utbildad konditor från början och bakat sen jag var liten flicka. Var poppis förut, men fått ett uppsving nu. Det är så enkelt att baka och dessutom sundare och godare. Love it!

3 litentanta:

skriven

hihi, då skulle dottern skratta åt mig misstänker jag, -har du köpt blommor åt dig SJÄLV?!?!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: