-Melodifestivalen, intresserad?







Har inte bestämt mig riktigt ännu, ska man titta i år eller ska man inte?
Stort minus är ju att jag faktiskt sitter ensammen hemma de flesta fredagarna,
hur kul är såna program att titta på ensam, blir så dyrt med alla sms till de som ev tittar.
Sen har jag ju gått igång så totalt på Let´s Dance, ska jag orka haka på ännu ett
tävlingsprogram? Vika en massa kvällar åt meningslöst tv-tittande då jag ju istället
skulle kunna.... Eh, nå ja,....

Sitter just nu och lyssnar igenom första programmets tävlande, finns ju en hel minuts
låtlyssning på svt. av vardera låtar.... (fram tom kl 19,50 lördag kväll) och.....nja.... kanske
tittar jag ikväll....

Men.... Petra Mede....hon är ju ett ordentligt stolpskott jämfört med Luuk, han är ett
fullblodsproffs, hon är en hysterisk wanna be-stå uppare...i mina ögon åtminstone...
Kategori: TV
1 Lindis:

skriven

Jag kan inte gå ifrån mina traditioner så här blir det melodifestivalen och så ska jag dippa grönsaker till =) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: