-Mardrömmar och snö




Ute snöar det utav bara den, här inne snurrar nattens mardröm fortfarande runt, runt i skallen. Förstår inte var jag får allt från som bygger alla dessa vansinniga drömmar dock... I natt har jag ivf blivit jagad av Eric Forresters, han den äldre i Glamour (?) privatsekreterare, dvs systern till hans evigt manipulerande föredetta fru...Tro nu inte att jag följer denna evighetsserien maniskt, blir kanske 5-10 avsnitt per år, max, men vissa av personerna känner jag ju igen vid det här laget, Glamour  har ju gått i minst hundra år känns det som.

Det obehagliga i den här nattens drömmar handlade om att jag blev drogad hela tiden, så fort jag klarnade till i knoppen hittade den där häxan igen mig och stack hejvilt...och i god hysterisk tv-serie anda var hon så skicklig att hon stack på alla konstiga ställen, i tandköttet, under naglarna och överallt där det inte skulle synas....

Nå ja, ska klä på mig lite "inte fastna snö"-kläder och hugga tag i snöskotteriet, intressant när jag tittade ut i morse nämligen, eller ja, i morse kanske är att ta i, verkar som att all snö är tillbaka, fina skottningen från igår är mer eller mindre ogjord...
1 Lindis:

skriven

Vilken dröm du.... Oerhört vacker bild..... Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: