-Man tror att man är pigg....




Hade faktiskt klockan på halv tio i morse, måste ju vara lite realist då jag ju somnar så sent jämt, men herregud vad trött jag är.... Snorig och dan fast ingen förkylning utan verkar mest handla om nån allergisk grej tror jag...

Funderar på ett kokhett bad, vet inte när jag smiter iväg idag men tycker nog att det är kallt nog för att få jäsa om kring i varmt vatten innan man ska ut i kylan igen, inte riktigt så stor risk att jag larvar mig ut och försöker förstå mig på motorvärmaren nu, är alldeles för lat för alla de där nyheterna, utan vi kör lite svalare idag med. Bilen startar så bra ändå och det är ju inga extrema kallgrader direkt, tror att det kan vara bra att låta den stackars Jettan få "vara med" om lite Norrlandstemperaturer också o inte bara stå i varmgarage hela tiden ;-)


1 huvudbrydd:

skriven

Min klocka fick inte ens en chans att väcka mig denna morgon. Telefonen tokringde kl 8, och när jag väl tog mig ur sängen för att svara så hade de lagt på! Så var det med den sovmorgonen.

2 litentanta:

skriven

häääärligt m dessa ringande tomtar... o på helgen också, sånt stör, mycket.....




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: