-Livskvalité

För mig kan en sån enkel sak som ett varmt bad, måste köpa mer badoljekulor NU !!!, en god bok, ett glas kylskåpskall Pepsi, snuse förstås och som idag lite ägg som dottern kokat räcka! Tack förresten, det var supergott!

Nu kanske inte badet är det ultimata stället att sitta och skala ägg och trycka i sig dem i, men den som känner mig borde vid det här laget veta att jag nog skulle kunna tillbringa största delen av livet i ett badkar med mat, böcker, kanske en tv eller en vattentät laptop, det utimata sättet att leva.

Försökte mig på att föna håret, eehhhh, Hedvig stannade kvar dessvärre... Antingen har hon kommit för att stanna och då är det väl bara att säga välkommen... eller så får jag helt enkelt försöka lära mig att göra nåt av eländet, nå ja, den som lever lär väl se.

 

1 Anonym:

skriven

Du har en award att hämta hos mig =) Kram

2 mamma:

skriven

Det blir säkert bra bara vädret blir lite behagligare tror jag. Du blir säkert så fin så.

kram mamma

3 litentanta:

skriven

Jag har fått en Award, bara det att jag inte vet hos vem.... nyfiken



kramen bakas!



4 virpi:

skriven

Grattis! Kolla ip nummer.

Kanske den finns bland tidigare kommentarer?



Visst är småsaker livskvalitet!

Kram Virpi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: