-Lite gladpop?

Nu sparkar vi igång det glada humöret, ingen vårlåt men en äkta
genuin "litentanta"-fredagslåt att ha och snurra runt i skallen resten
av dagen, upp o hoppa, life is good o sånt dravel :-)



 


(det här måste väl passa kräsen dotter som handen i handsken?)


"Sunshine, moonlight, good times, boooooooooogie"
1 Erikssonskan:

skriven

ja det är trist när man är inte tål dom. Har min kusin och hennes mamma som inte kan komma och hälsa på allt för länge just därför. Men när jag hittade dom så var det kärlek vid första ögonkastet

2 Fototrixaren:

skriven

Hoppas du får en fortsatt trevlig fredag :)

Kolla gärna in min foto blogg.

3 Lindis:

skriven

Hej min fining, saknar dig oerhört ska du veta, jag funderar på att vända dygnet igen så vi kan umgås hihi Kram

4 Lindis:

skriven

SV: Jag hoppas på en fin vår och sommar då jag kan fota vackra bilder men jag gruvar mig så för årstidsbyte för jag mår alltid sämre då.. så idag när jag kände våraningar mådde jag jättedåligt =( men nu mår jag bättre igen men fick peta i mig 2 piller.. Tack vännen och stor kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: