-Let´s Dance


(bild lånad från tv4.se)

Lille Magnus (hann inte med stora bilden....) fortsätter o
rullar på höfterna, kanske ingen riktig dansare, ännu, men
nog rörde han på fötterna idag, eller hur ?





(bild lånad från tv4.se)

Nicke var lite stel idag men det är klart, man kan inte kunna alla
danserna, duktigt jobbat ändå!



(bild lånad från tv4.se)

Kitty är mest en stor människa som rör sig över ett dansgolv,
ibland i takt, ibland bara ......rör sig


(bild lånad från tv4.se)

Hasse Aro varken charmar eller roar mig, ut kanske vore ett alternativ?




(bild lånad från tv4.se)

Elisabet är det charmigaste som går i ett par skor och jag vill ha kvar henne
länge, länge. Rytmen o takten o dansglädjen är ju helt solklar!




(bild lånad från tv4.se)

Nja, att fortsätta och promenera sig igenom Let´s Dance känns
ganska uttjatat, sista dansen?




(bild lånad från tv4.se)

Min solklara favorit vecka efter vecka, bara ledsen över att jag
missade den stora bilden idag, han ska vinna!!!




(bild lånad från tv4.se)

Laila är teknisk, snygg och sevärd men jag blir inte berörd, det är antagligen
en gnutta för bra för mig, solklar tvåa dock!
Kategori: TV

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: