-Larmet avblåst...

Antingen så ljuger Ben lika mycket som Jerry, eller så vet jag inte vad som har hänt...
Oavsett om de nu kör laktosfria mejeriprodukter eller bara nåt fjaskigt skummjölks-
dravel i sina glassar så... ja

Här sitter jag, lugnt o stilla , nästan 2 timmar efter... Lika bra att hoppa i säng, ta en
läsestund m Adam Dalgliesh och den avlägset belagda prästakademin nånstans
efter kusten i ett stormigt England... Undrar hur många som hinner bli mördade i natt,
hittills har det snittat på en död per natt så jag utgår från att minst en till dör.....

Kan det vara halvsystern som idkar sexuellt umgänge med sin halvbror eller den sååå
intressanta (svensk- haha, de lär väl åtminstone läsa engelska där antar jag) lärarinnan
som ryker i natt, jag får se..... Kan dock bara konstatera att jag verkar ha vuxit ifrån PD
James böcker numer... synd, jag som älskar engelska deckare, vad ska jag hitta på
istället?
1 gladulle:

skriven

Det kanske är på både gott och ont om det fungerar att äta Ben & Jerry glassen :p



Hoppas magen har hållit sig lugn så att du har fått sova.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: