-Kan det vara hans fel?

När särbot väl kan komma hit, när hanses snöröjning inte är akut hemma i byn alltså, så blir det alltid något. Lite av lagen om alltings jävlighet kanske man skulle kunna kalla det? Hemma i byn där snöar det, ivf i natt när jag pratade med en av mina tidigare grannar.... Här i stan blir det uschligt väder, nu blåser det och snön yr runt min balkong och inte kommer vi iväg på någ promenad den här gången heller.

I en notis i tidningen står det att vi har haft vattenläckage här i stan. Vattentornet som inte står långt ifrån min lägenhet hade nästan hunnit tömmas, dialysen blev helt utan vilket i sig är en mindre katastrof då dialysbehandlingen kräver vatten, Som tur var sover vi alltid för länge, de har kunnat ordna till det mesta och mitt område blev aldrig utan vatten den här omgången, men, nog hann han vara med om några vattenlösa timmar en av gångerna han var här också.

Kanske jag borde annonsera när särbot är på väg, liksom förbereda folket i stan? ;-)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: