-Jaha, så är det med svenska "mag-vården" ivf...



Ja, ja, så var det ivf klart..... Remissen som stått och stampat på magmedicin är visst stoppad, eller nä, den har fått ett svar och gått i retur till neurologen... För en månad sen....... Kan väl vara en 30-40 steg mellan klinikerna ungefär, inbillar mig att den inte ska ha hunnit komma bort men man vet ju inte så säkert...

MEN, jag är inte nöjd kan man sammanfatta det hela, helt klart ONÖJD! (gjorde en tabbe igår, vi åt smaskig lax, stekt i "mitt" smör och modern hade införskaffat en laktosfri fisksås, en sån kall dressing-variant, men var bara tvungen att smaka lite, lite på de andras romröra... slickade av skeden, slickade, och sen vad det kört......igen.....)

Allt det här har jag dragits med länge nu, sen i våras, bara för att nån övernitisk neurolog ansåg att jag skulle ha en pillersort till..... Blir vansinnig kan man väl sammanfatta det hela, det blir ju snart ett år, tycker faktiskt inte att man ska behöva dras med mer än vad som är själva sjukdomen/tillståndet epilepsi, ingen bonus att lägga till ännu en krämpa!
1 Lindis:

skriven

Läckert foto, jag förstår verkligen att du blir frestad och vill smaka av sånt som du inte kan äta för magen =( Kramkram

SV: Ja, jag måste då verkligen ha ett nytt tangentbord, skulle tro att grannen under hör mig skriva på detta så hårt som jag får slå in tangenterna hehe

2 litentanta:

skriven

är det inte alltid så, det man inte tål är det man verkligen vill ha.... (men jag hittade just undangömda chips i en låda här..mmmm)



kramen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: