-I morgon smäller det!




Vissa saker är mer spännande än andra, känns lite som att jag ska på en andra jobbintervju eller något sånt.
-Hej, jag heter litentanta och jag är väldigt intresserad av den här tjänsten! (som ju f.ö redan är min tjänst...)

Den stora skillnaden är ju väldigt påtaglig dock, istället för att framhålla sina kunskaper och sina styrkor ska jag bara tala om vilja. Jag vill försöka klara av, jag vill testa mina möjlighter och se vilka gränser jag har och jag kommer att satsa på det här till hundra procent, men...... Som att försöka sälja ett skurmedel som kanske kan fungera mot fett, eventuellt, troligtvis inte mot olja men kanske mot sot?

Saknar de argument jag brukar använda mig av och trivs inte alls att kämpa ur underläge, inte såhär lågt underifrån i varje fall, men jag är tjurig av naturen så jag kommer att satsa stenhårt-fast lugnt och stilla, i min takt och med låga krav......
1 Tojjan:

skriven

Att du har driv och ett jävlar anamma lyser igenom via din blogg. Förstår att det därför känns motigt att börja "i andra änden", men önskar dig lycka till.



//Tojjan

2 Lindis:

skriven

Vackert foto!!! Tänker på dig och hoppas allt går bra! Kramen

3 litentanta:

skriven

Tack för de orden, hoppas att de "där" på jobbet kommer att se det också för nu gäller det att övertyga dem om min ambition, bara det att jag skulle vilja kunna slänga med några garantier också...



4 mamma:

skriven

Tänker på dej och önskar dej ett stort lycka till i morgon. DU KAN!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: