-Hemma igen

Blev en lång dag idag, inte för att det gör mig något, snarare tvärtom, jag behöver aktiveras, kanske kunde man få välja anledningarna till varför men nu är det en gång så att livet, det händer bara. Jag kan gaffla och argumentera hur mycket jag vill, ibland får man åka med vare sig det är på roligheter eller mindre bra saker och det gör jag.

Försöker hitta den ultimata vårvisan, melodin, stycket, bara nåt som kan väcka upp livsnerven hos oss alla.... Har lite tomgång på ideér bara, vill jag ha vackert eller alert, skört eller pompöst? Ska fortsätta att leta ett tag till men under tiden
kan ni få njuta av Vivaldi, där har jag lite av känslan jag är ute efter i kväll, hopp och framtidsdrömmar... Eh, kanske låter lite flummigt, hopp och önskan om bättre tider?




1 gladulle:

skriven

längta du oxå efter vår och sommar:)

2 Lindis:

skriven

Varma kramar till dig snäckan! =)

3 Myh:

skriven

haha vilken vidrig låt ;) blääää

4 Tojjan:

skriven

Lundells "Kärleken förde oss samman" kanske inte är så vårig, men den får iaf mig att längta på till vår och sommar och sol...



Ha en god helg,

kram och mvh och hej-hej

Tojjan =)

5 Thalina:

skriven

Vivaldi är alltid rätt och underbar att lyssna till.

Ha nu en skön fredag kram Thalina

6 liten:

skriven

Först o främst kära dotter, Vivaldi gjorde inga "låtar" knäppis, det handlar om vackra kompositioner, mästerverk och hehe! (oj vad jag ska driva med dig när du blir stor o uppskattar riktig musik ;-) )



Jag gillar också Lundell, att jag inte tänkte på honom, ska ta itu med det när jag är hemma igen på min egen dator Tojjan och våren måste bara vara på väg Gladullis, jag har ivf börjat med vårnysningarna :-)



åsså en massa kramar i retur till dig långt därborta Lindis, och ni andra!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: