-Hemma är jag o det är ju kallt.....

Sitter o smådrömmer om hamburgare just nu..... har ju nära till McDonald, har ju bilen ute på parkeringen, behöver ju inte ens kliva ur den när jag ska handla.....åååååååh vad det skulle vara gott med en middag.....hmmmm, får fundera lite till....

Har funderat lite till......en McFeast...... eller en cheese från Frasse`s? Min mage verkar ha stendött bara så kanske man kan chockstarta den m en äkta ostig burgare, nu kommer ingen mer hem så jag kan bosätta mig precis var jag vill i lägenheten....hmmm

(förresten, blev inget Let´s Dance ikväll.... ibland är andra samtal viktigare än dumma människor som glider fram över dansgolv liksom....) ska kolla på nätet sen ändå och vägrar gå in på nån tidning före, hmmm, hur kan man ta sig in på Let´s Dance sidan utan att få veta vem som åkte ut? Knappast möjligt antar jag men jag håller tummarna...
1 Lennart:

skriven

Frasses låter bekant. Har det funnits i Umeå i all evighet?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: