-Härligt uppvaknande!

Rörigt samtal om provtagning blev hur jag vaknade i morse....  Just den ena provet  tveksamt, jag skulle lämna "ganska mycket"? Hur mycket är ganska mycket eftersom att hon ändå sa till speciellt om just det? Och hur gör man det...... Prickar man bara av en burk liksom?  Nä, huvva......går förbi på mottagningen så får hon ta det lite mer öga mot öga så att jag får bättre koll hoppas jag...Kanske får man en lite lapp, man är ju lite dålig på att minnas liksom...

-Vilket prov det är?  Ehhh, ja, om jag säger att det sitter ihop m koll av mage o tarmar kan ni säkert gissa... Huvva.....

Nu är det stortvätt av litentanta innan det promeneras till sjukan, härligt väder ute är det och allt!

Ha en bra dag vänner!
1 Lindis:

skriven

Hoppas det går bra, varma kramar!

2 litentanta:

skriven

Du ver ju hur det är vännen, man överlever och

det är bra nog ibland ;-)



kramis gumman!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: