-Gamla synder spökar visst...

Hoppas att jag bara "psykomatiserar" iväg nuförtiden, annars sitter jag löst känns det som... Min trasiga nacke, som har varit helt supertrevlig och inte alltför ond de sista åren har börjat spöka ordentligt nu på sistone, känner att jag blir tämligen inspirationslös när det bara värker så nu ska jag verkligen vara vettig och tystna ett tag. Har ju sett att många faktiskt har någonting att säga i sina bloggar och det vore kanske nåt för mig med?

Nå ja, ploppar säkerligen upp här redan i morgon men om så inte skulle vara så har inget hänt, jag är bara lite konfunderad över vad som händer i min kropp, visst kan det låta lite halvlogiskt med lite spökerier såhär dagarna innan sista mötet före den hett efterlängtade arbetsträning äntligen ska börja? Vi talar om år här, inte månader utan...många år, och har jag tur så är det som sagt var bara det....

Men ha det bra alla ni där ute, nu blir det en mindre att reta sig på ett tag ivf!
1 justine:

skriven

bara lilla jag på besök mitt i natta , ha en bra natts sömn, kram justine ..

2 Lindis:

skriven

SV: hehehe koka kaffe genom munnen ;)

3 Thalina:

skriven

Men du, inte retar vi oss på dig,jag tycker om att läsa vad du skriver.Din blogg är lite annorlunda och det gillar jag, du är en sån som står för vad du säger.Ha det gott och hoppas att nackvärken försvinner. Kram THALINA

4 justine:

skriven

svar på din kommentar , det tråkigt vilket som förstås att inte kunna äta ,kunna och inte klara av att motstå, båda dilemmor , du är klart välkommen att tjata på mig om detta , bara bra med alla pekfingrar , tjat, hi,hi, dess mer det bättre , dess snabbare ned i vikt sanbbare kan jag få transplanteras , så tjata på , kram jusitne ..

5 Myh:

skriven

Jag tycker iaf att du inte har gjort ett jävla piss för att förtjäna allt ont i nacken, epen, problem med magen osv. Löööv jo mamma!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: