-Frusen tanta idag!




Brrrr.......det är så kallt här om nätterna numera. Ligger med dubbla täcken och fryser ändå när jag vaknar, hoppas att det vänder nu när det har blivit lite varmare ute för såhär är inget skönt att ha det, tycker jag!

Annars blir det en lugn o stilla dag, var ute o drällde från mitt i dan tills hon nästan var 21 igår kväll, det är länge för en tanta som jag och jag blir faktiskt lite slak dan efter. Knepigt det där, tror att kroppen anpassar sig efter lugnet som jag jämt har haft de sista åren minsann!

Här uppe är kyrkstapeln på "pappas" kyrkogård, måste väl vara dubbelt upp med snö där numer men har nån tanke att vi ska dit och tända lykta o ljus för våra pappor ikväll. Om särbon kommer loss alltså :-)
1 Lindis:

skriven

Vackert foto!!!

Ja, det är kallt här med huva, både inne och ute..

SV: Det är spännande att följa din resa med! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: