-Feast of love


Att det blivit sån här sen kväll igen kan jag faktiskt skylla på nån "annan" som ringde upp mig vid ett-snåret, precis när jag var på gång att starta upp filmen.... Var inne på att se en komedi eftersom att jag varit en sån surkart flera dagar men när man har sån otrolig ordning på filmerna som jag, då kan det bli lite vadsomhelst...

Feast of love är en helt underbar film dock, Morgan Freeman är som alltid helt suverän och han "den andre" gillar jag också sen tidigare filmer... (Greg Kinnear hette han visst!) och den var som en liten pärla men....ganska sorglig, var kanske inte den nattfilm jag ville se egentligen....Man blir liksom lite saknig och sorgsen mitt i allt... 

Men ja, jag rekommenderar den starkt!




 
Nu måste jag i säng, klockan är alldeles för mycket....
1 Lindis:

skriven

Hoppas du fick sova riktigt gott, kramar!

2 Thalina:

skriven

Morgan Freeman är bra ,jag har sett en hel del filmer med honom.Hoppas att du har fått sova gott utan att ha blivit störd kram Thalina

3 Myh:

skriven

hhaah, hoppas du har sovit gott

4 litentanta:

skriven

väckarn på, upp o studsa nyss :-) och kan jag bara

lämna drömmarna bakom mig så blir det nog en bra dag

för tanta idag ;-)



kram till er alla morgonpigga




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: