-En underbar bloggerska!

Eftersom jag ju måste sälla mig till mängden av fördomsfulla människor så kan jag inte vara tyst när jag så kraftigt överbevisas om motsatsen. Har suttit och garvat mig igenom Jimmy Janssons alla melodifestivalsbidrag, han är så liten o söt bara men musiken är ..... ganska menlös, eller hur ska man sammanfatta det? Gladpop för den yngre skaran av tonårstjejer kanske?

Hittade det här inlägget på youtube där Heybaberiba faktiskt lyckats med att driva med dagens favoritbloggerska, och även lilla Jimmy....




Go Sandra, go!

1 myhhhh:

skriven

benjerry skulle vara gött till en pluggande ensam dötter.

2 litentanta:

skriven

ja du förstår.... tänk om inte OM fanns va? hehe! men nu finns ingen sån glass här o liten chans att den kommer hit heller...tyvärr...

3 Tojjan:

skriven

Läste ditt inlägg hos "Huvudbrydd". Du är ju iaf medveten om att du tenderar att utgå från dig själv. Tänk om fler var som du. Då hade inte världen varit så bedrövligt ytlig.



Tittade in här för att se om litentanta spånat kring kvällens deltävling, och gissa om jag blev glad när jag såg att du gjort det! Härligt!



Enjoy,

kram Tojjan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: