-En titt hemma hos kärnfamiljen




Efter hundkiss-promenad stannade jag till hos vännen på tekoppen och prat.
deras 13 år tillsammans är läääääänge för mig, inte direkt nån som rotat mig i
förhållanden förr om åren och fick ju genast bilden klar för mig.....

Såhär skulle särbot o jag kunna se ut om en 20-30 år....... huvva, vi blir inte direkt
vackrare med åren kanske ;-)

Men nu menar jag givetvis inte att håna nån, varken ni stabila människor som
faktiskt hängt ihop länge, absolut INTE, och samma gäller det här med åldern,
bara det att såhär på bild blir det ganska så konkret.....

(o visst ser mitt särbo ganska butter ut? så illa blir det när man vägrar vara med
på bild, bara så ni vet, om man enbart fastnar när Juha Valjakalja-looken är på,
ja, då blir det inga svärmorsdrömmar !

(vill ni också in och leka med bilder kan ni titta in här,  Face of the future)

1 huvudbrydd:

skriven

Jag tycker ni ser ut som ett trevligt par :) Om än en liten butter särbo, så ler du iaf.

2 litentanta:

skriven

Han är så snäll o go på riktigt så, men, den där blicken, det är särbot i ett nötskal ;-)

3 Tojjan:

skriven

Ni ser ut att ha haft det gott (låtsas att det är år 2030) tillsammans. Ett härligt och strävsamt (oups) par =)



Jag följde länken, gjorde om mig själv bakåt men såg inte så många likheter mellan mitt riktiga jag som barn, och det som datorn scrollade fram. Nyfiken på hur en ev dotter kommer att se ut...



//Kram Tojjan

4 Tina:

skriven

Men..du ser ju precis ut som Anna Lindberger..eller vad heter hon, på TV....jag har blogg-tids-kris..ifall du undrar var jag är..! Kram Tina

5 virpi:

skriven

Ja verkligen!Precis som Anna L!

Kram

6 litentanta:

skriven

Men huvva, var det inte hon med den berömda "sängkammar"-blicken? haha, vet

inte vad som händer med mina ögon på

bild, inte tusan ser de ut så där i

verkligheten...voi voi



kramis




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: