-En stöld, rakt av... ;-)

Om ni går in på Katrins Z blogg hittar ni det jag tjyvlånat från youtube, förresten, hoppa in dit o läs ändå även om jag snott det roligaste haha!



 

(tom jag känner mig berest jämfört med de här stackarna ;-)  )


1 gladulle:

skriven

den är helt underbar.......

2 Lindis:

skriven

Hehehe =)

3 justine:

skriven

Kära du , det du skrev rörde mig att jag grät tårar ! Det absolut av intresse eftersom jag blev så allvarlig sjuk två år sen och både min ben blev så svaga att kunde inte gå och var så tung i kroppen ,kräktes hårt och hade ingen hejd på något , det var hemskt och mina värden var skyhöga vi kom tur i tid till akuten på sös och sen åkte ambulans till huddinge, där var det allvarligt och in för operation direkt för kunna få bloddialys sen , jag kommer ihåg då jag åkte först taxi med sambo till sös och bara låg mot honom , vi åkte förbi skogskyrkogårde stor kyrkogård vid globen , jag hörde någon fråga mig " här skulle det vara skönt att ligga ?" JA svarade jag utan att tänka , sen kom på vad jag sagt och ropade "Nej " på operation på huddige skakade min kropp häftigt och kunde inte få kontroll men tänkte och kämpade mig ur situation , på avdelningen sen k86 njurmedicin med mediciner och dialys kämpade jag mig hårt en veckas tid och sen började må bättre , det var en hårt slag jag hade upplevt , nära döden men överlevde och kvar ännu ! Som du säger är vården och forskning bättre i dagens läge, men det också så att det beror på hur man mår innan och vilken kropp man har , man får hela tiden tacka att man får varje dag även med kamp få leva och må någorlunda bra , kram jusitne ...

4 justine:

skriven

Kära du , det du skrev rörde mig att jag grät tårar ! Det absolut av intresse eftersom jag blev så allvarlig sjuk två år sen och både min ben blev så svaga att kunde inte gå och var så tung i kroppen ,kräktes hårt och hade ingen hejd på något , det var hemskt och mina värden var skyhöga vi kom tur i tid till akuten på sös och sen åkte ambulans till huddinge, där var det allvarligt och in för operation direkt för kunna få bloddialys sen , jag kommer ihåg då jag åkte först taxi med sambo till sös och bara låg mot honom , vi åkte förbi skogskyrkogårde stor kyrkogård vid globen , jag hörde någon fråga mig " här skulle det vara skönt att ligga ?" JA svarade jag utan att tänka , sen kom på vad jag sagt och ropade "Nej " på operation på huddige skakade min kropp häftigt och kunde inte få kontroll men tänkte och kämpade mig ur situation , på avdelningen sen k86 njurmedicin med mediciner och dialys kämpade jag mig hårt en veckas tid och sen började må bättre , det var en hårt slag jag hade upplevt , nära döden men överlevde och kvar ännu ! Som du säger är vården och forskning bättre i dagens läge, men det också så att det beror på hur man mår innan och vilken kropp man har , man får hela tiden tacka att man får varje dag även med kamp få leva och må någorlunda bra , kram jusitne ...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: