-Bra dag att sova länge?

Tydligen har vi varit utan ström här i stan i natt/morse..... Ja, jag vet ju inte eftersom att jag dessvärre, eller ska jag skriva dessbättre sov över alltihopa.Det har varit stort strömavbrott, krismöte, halva stan utan ström och varningar för ev läckage i fjärrvärmecentraler

Men jag, jag har sovit så gott under dubbla täcken, här är det ivf varmt och snart ska det tappas upp ett varmt bad för ansning av ludna ben tänkte jag. Litet särbo kommer puttrande i liten bil, har utlovats hamburgare till middag och då är väl det sista man kan bjuda på tillbaka en lite lenare tanta kanske? Ge och ta ni vet, jag gör min sak och han sin, dvs kör till McDonald, så romantisk kan man vara efter en 5 år tillsammans ;-)
1 justine:

skriven

hej vännen , ha en trevlig kväll ,kram justine

2 messan:

skriven

Låter som en mycket bra morgon att ta sommorgon på :-)Smaklig måltid!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: