-Bildtransport pågår




Vilket projekt jag gav mig på idag.... Har varken rensat eller flyttat över bilder som jag vill behålla alternativt kasta på på lääääänge.... Tänk att man faktiskt har gått omkring o påstått sig kunna hålla ordning hemma på burken, vilken lögn... Nå ja, lite kul att titta tillbaka o minnas, lite sorgligt och snart är jag klar, då ska dottern kommenderas till samma uppgift nämligen!

Drog ju på mig nåt MSN-virus för ett bra tag sen och det återstår att se hur drastisk jag måste vara för att komma tillrätta med eländet, lika bra att rädda det som räddas kan först liksom (o nä, det ska inte lägga sig i bilder för annars vore jag en korksmäck som höll på såhär va? hehe!


Fast först, köket, kycklingfilé m kokosmjölk o grön currypasta, inte en gnutta laktos så långt ögat kan nå, men sen är det riset då.... och paprikan.... Nå ja, man får väl ställa upp för ungen när man väl dragit på sig henne ;-)
1 Anonym:

skriven

Vilken vacker bild, är den tagen i Högland tro?



Kram

2 litentanta:

skriven

Nähä, det är den INTE , för den är tagen vid torpet minsann. Alltså upp efter Högda-vägen o in till vänster vid han...äsch, han som jobbar/jobbade som behandlingsassistent!



:-)



3 litentanta:

skriven

kolla, fyller kommentatorsfältet själv, men till höger ska det ju vara, till höger på Högda/Rajja-vägen.....om jag nu minns rätt :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: