-Beck....nja

Grejen är väl den att Beck har överlevt sig själv på nåt vis, missförstå mig rätt nu! Själva filmerna börjar kännas som att man verkligen har sett dem förut... Gunvald är där o fräser o blir elak, bovarna är där och bitiga polischefen Marie Göranzon är där....

Nå ja, ett bloss under reklamen kan uträtta underverk kanske? Gamen är väl inte helt körd redan...
Kategori: TV
1 Thalina:

skriven

Hej! Jag brukar gilla Beck men i kväll hoppar jag över,ska läsa deckare i stället.Men man kan ju förstås se den för Mikael Persbrandts skull. Ha en fin kväll och sov gott Thalina

2 Tobias:

skriven

Tråkig Beck ikväll!

3 litentanta:

skriven

Ingen höjdare Beck nä, o jag som har suttit o längtat så och retat mig på kassa Wallander... Nå ja, kanske kommer nåt vettig snart.... får man hoppas, o japp, Persbrandt är ju lite ögongodis ;-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: