-Bara för att

senast jag var ute o "clubbade" , hur man nu stavar det så spelades den
här låten hela tiden.... Jag brukar faktiskt hoppa mellan olika ställen i jakt
på just den här låten, bara för att liksom, och nu ska ni ta det lugnt..
Tanten har inte gått o blivit kroghoppa på gamla dagar,
jag pratar givetvis om mitt Second Life,
jag sitter kvar här hemma med mina värmeljus 
med hoptjörvade ben på min kontorsstol...
(det är bara i fantasin kan man väl säga alltså!)

Men för att bevisa att jag fortfarande hänger med så kommer
här Rihanna, eller såhär heter det visst T.I. Ft. Rihanna - Live Your Life!!

 


Tror att jag ska tassa iväg o ta en svängom själv,
ni må ha ne!

1 Tojjan:

skriven

det var ju inte sååå länge sedan låten var "inne". Jag tror bannemej jag får ta å klubbhoppa lite jag med, för om jag minns rätt var det sommaren...usch! Ja, jag måste ut snart!

2 litentanta:

skriven

men hur skämmigt blev inte det här då... den är alltså redan gammal? (tom särbot känner nämligen igen den o han har väl inte varit ute sen... typ aldrig) Alla damer ska ut o fylla upp ställena japp, har funderat på det där och vill inte bara hamna upp i fulla gubbar med sån "comb-over" ju!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: