-Bara en sak till, kolla in David Beckham nu ;-)

(det här är helt off the record, släpper världens scoop såhär på min
lilla blogg, bara för er mina vänner! kom ihåg det sen när jag är  utbytt o allt!)






så, nu är jag färdigskvallrad......
natti natti bloggen!

1 virpi:

skriven

Jag har misstänkt det länge! Äntligen kommer ditt rätta jag fram.(på Beckham)

Det var himla roligt!

Kram Virpi

2 gladulle:

skriven

ÄNTLIGEN vågar han visa sitt rätta jag. hon ser lite bekant ut?????? *fniss' var har jag ett henne förut? "kliar mig i huvudet"

3 Lindis:

skriven

hihihihihi =)

4 mamma:

skriven

Ja tänk så lite man vet om sin dotter.

5 litentanta:

skriven

Japp, jag har funnits där hela tiden, synd bara att han inte vågade göra klar tatueringen... ;-)



6 Anonym:

skriven

Ska länka dig i min kolum , har din far blivit transplanterad eller har han bara dialys , hälsa från mig , kram justine ..

7 justine thompson:

skriven

Hej , ska länka dig i min kolum , har din far transplanteras eller har han dialys ? Hälsa så gott från mig , kram justine ..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: