-Att hyra en "dejt"

Tänk vilken dubbelmoral vi har ändå, när en slemmig fisk som Claes Kjelldorff så fint annonserar ut sig själv som en pojkvän/potentiell dejt till Alla jädra Hjärtans dag, då hakar tidningarna på aftonbladet, expressen,

Förstår ni vilken toppenidé killen har kommit på? Att hyra ut sig mot pengar.... att vara sällskap, att umgås, att ..... i drömmarna kanske användas som något kuttersmycke för en lite, bara lite, äldre sk lyckad affärskvinna? Vad vet jag, killen har ju drömmar åtminstone, annars verkar det ju mer än väldigt korkat att lägga ut sig så här...

För jag kan väl ändå inte vara den enda som reagerar?! Hade det handlat om en ung kvinna som gjort samma sak, tänk er rubrikerna då? Eller förresten, nu tar jag i, det blir inga rubriker av sådant inte, det kallas däremot allt från prostitution, eskortservice, att sälja sig för pengar, könshandel, sexhandel...bara att välja!

Här har ni de två bilder jag lyckats hitta, vill ju verkligen inte att någon ska köpa grisen i säcken nämligen....

          

Vilken bild ska vi lita på?...... Nå ja, annonsbilden ligger till vänster (den är f.ö klickbar) och den andra söta bilden, kanske inte lika lätt att sälja dock?, finns på hans sida på Linkedin

Av hans annons att döma är han ju tämligen dyr i drift misstänker jag, att klämma in hans egna intressen: "Golf, skidåkning, tennis, musik och äta gott"  coh samtidigt vara tvungen att hosta upp 399:- (plus moms givetvis då han verkar vara den borne affärsmannen) blir inte billigt heller.

Nä, kan inte driva mer med killen, han stoltserar på och verkar sakna självinsikt helt enkelt, hoppas av hela mitt hjärta att ingen köper hans tjänst, hur sorgligt vore inte det?

Suck...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: