-Att älska George Bush!

Är väl föga väntat att jag skulle skriva ett helt inlägg om George antar jag men jag hittade en helt underbar sida men en massa av hans mer, eller helt klart mindre lyckade uttalanden, genast blir man lite gladare! Av att han inte sitter kvar alltså!


"So I analyzed that and decided I didn't want to be the president during a
depression greater than the Great Depression, or the beginning of a
depression greater than the Great Depression."

--George W. Bush, Washington D.C., Dec. 18, 2008


"Amigo! Amigo!"

--George W. Bush, calling out to Italian Prime Minister Silvio Berlusconi in
Spanish
at the G-8 Summit, Rusutsu, Japan, July 10, 2008

"Thank you, your Holiness. Awesome speech."
--George W. Bush, to Pope Benedict, Washington, D.C., April 15, 2008


"All of us in America want there to be fairness when it comes to justice."
 --George W. Bush, Washington, D.C., Sept. 20, 2007

Så, nu går jag ut och tar mig ett bloss, dagen är igång och vilken tur (?) att amerikanska folket tog sitt ansvar och äntligen röstade bort den där svammelkusen, oavsett anledning har jag lite högre krav på en världsledare, eller vad säger ni?

Förresten, kanske den här teorin är sann, isf får jag tänka efter lite innan jag skrattar åt honom nästa gång...
Nog är det en skrämmande skillnade på dessa 10 år?

1 Anonym:

skriven

Som han också sa den där George:

"I have opinions of my own - strong opinions - but I don't always agree with them"

Sen på tal om "olycka", så kan det ju finnas lite sånt bakom den här bloggen också. Så du är inte helt ute o cyklar när du besöker mig :)

2 huvudbrydd:

skriven

...och det var ju jag som kommenterade

3 litentanta:

skriven

men visst blir det lite mysko om utifall att han rent skulle haft nåt "fel" som är "trasigt" liksom... men skit samma, han var (är väl antagligen fortfarande) en jädra klant på att uttrycka sig, bäva månde hans forna talskrivare..



4 huvudbrydd:

skriven

Nej, nej jag driver inte med dig

5 virpi:

skriven

Så bra! Finns det inga krav på IQ för presidentkandidater.haha

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: