- Varm choklad och Paradise Hotel!

(googlad bid)

 

Nu ska jag koka mig en stor kopp choklad, den riktiga
sorten med kakao och grädde,
och våldfika några
limpmackor till, har ju 3 nya avsnitt att kolla ikapp!

 

Ni får ha det så gott och förresten,

håll gärna tummarna för mig nu när jag har möte med

försäkringskassan i morgon eftermiddag va?

 

Paradise Hotel på TV6 Play

1 Madeleineslife:

skriven

Jag håller tummarna för dig!

Tycker inte om sådana möten personligen.

Kram

2 justine:

skriven

ha en trevlig morgon , varm choklad värmande gott , kram jusitne

3 Ingela:

skriven

Hello!



Visst har du bytt header va? har för mig att du hade en annan tidigare :) Snyggt i ala fall, gör du den själv?



Ja, här har det varit hit & dit, känslomässigt har jag åkt berg & dalbana aldeles för länge, måste av karusellen nu så en lite resa där jag kan samla tankarna coh vila upp mig är väl behövligt just nu :)



Så du gillar såpor som paradise hotell, det är väl laddat för intriger det. Personligen har jag slötittat någon gång, men blir aldeles för upprörd över hur de behandlar varandra där :(



Låter inte skoj att ha livet i f-kassans händer, det är så torr byråkrati att det är hemskt! Men jag kommer att hålla tummarna och hoppas det går väl för dig! :)



Ha en fin kväll!



Kraam kram




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: