- Upprop mot alliansens förslag/lagändring!

Eftersom att jag ändå bara sitter här och gnäller över framtiden,
så tänkte jag även reagera på lite mer konkreta sätt, ska ni vara med?



 

Skaparen av detta upprop heter Rune Blixt och på hans sida kan ni

läsa allt ni behöver för att förhoppningsvis ta steget att skriva på denna

protestlista som personligen kommer att överlämnas till alla "vår"

Cristina Husmark Pehrsson...

 

Klicka på bilden ovan för länkning till protestlista, berättelser om hur

verkligenheten kommer att förändras för många av oss långtidssjukskrivna och

sprid länkarna till alla ni känner,

tillsammans kanske är vi starka!

 

 

Vill ni veta mer, är sjuka, behöver mer stöd

eller vill engagera er mer så finns det också ett nätverk:



(bilden är länkad så klicka!)

 

 

Om det fortfarande vandrar omkring ovetande människor här

i Sverige tycker jag att ni ska ta en titt på den här förfrågan...

Det här är allt utom acceptabelt och så vansinnigt sorgligt att

tom jag, som läser allt jag bara kan hitta, får en stor, hård

klump i magen......

 

Är det verkligen det här Sverige vi vill ha?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: