- Tack snälla farbror doktorn......


AllLayedOut.com


Ok, är inte glad idag, snarare så oglad man bara
kan tänkas vara, som jag brukar vara när jag har
pratat med min neurolog alltså.....


Är såpass........ (fyll i vad ni nu tycker är lämpligt)
att jag valde att agera take away-restaurang åt
dotter med älsk som fick en kasse Bifteki med pären
och en tämligen mesig Tzatsiki "hem",
jag är väl en känslomänniska eller något men jag
vet ivf när jag ska sitta för mig själv och inte fixar
umgänge...som idag då tex!


Inte vet jag vad jag ville att farbror doktor skulle göra,
borde ju ha förstått att det skulle sluta med mer piller
ivf, men inte det här......


Nu ser jag fram emot en jävligt fröjdefull jul och ett
helvetes kul nyårsfirande, näää men så illa behöver
det ju inte bli, även om jag trivs med att måla fan
på väggen......


Väck med min favoritmedicin, fast jag vet ärligt inte alls
varför jag är så bestämd över att få behålla den, sätter
nog den i så stort samband med att de stora anfallen
försvann, eller något..... Men den ska ivf väck, kvar
ska laktosmedicinen vara, åsså en liten nyhet....


Och eftersom att det verkligen handlar om att skynda
långsamt när det handlar om epmedicin blir summan av
kardemumman den att jag istället för mina två sorter
kommer att stå på tre, inte för alltid men en sort ska in
"ordentligt", fast i sakta mak då, innan en kan tas bort,
i lika långsam takt......


Vill inte ens tänka på vad det kommer att göra med min
hjärna, jag är ju så livrädd att knörvla till det hela än mer
och jo, jag ville öka för jag är inte ok nu, men ändå...


vet ju inte ens vad jag ville,
inte för att det spelar nån
jädra roll överhuvudtaget


tror ni en allsmäktig farbror
neurolog skulle bry sig om
sånt tjafs ändå?



Förresten, nån som har info om medicinen Vimpat,
gärna i kombination med Fenantoin?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: