- Som jag grinade....

Jag fick en helt oväntad julklapp i år, även om jag ju visste att dottern hade
skickat efter en julklapp, och varit i krokarna när hon fick hem den, så var jag
inte ett dyft förberedd på den..........


Det var t.o.m en bild på  mig, eller om jag ska vara ärlig, flera bilder på mig...
Jag, jag och kanin som strax ska lämna vår jord :-( , alltså en väldigt ledsen
litentanta.... Men sen fanns det lite bildtexter och bilder, förstås, som fick mig
att gråta som en jag vet inte vad....


Herregud, ibland vet man liksom inte var man ska ta vägen, kärleken till sitt
barn kan bara bli för mycket, för stark, för hysterisk, jag satt som en idiot och
tårarna bara rann mitt i allt..... Samtidigt som bilderna visades så spelades DEN
låten som jag bara var tvungen att lyssna till när farsan dött, Unforgettable med
den numer avlidne Nat King Cole och hans dotter Natalie King Cole.........


Sen att jag sitter här med badbomber, olja och huvtröja, YEAH, den här tantan
vill INTE ha tantkläder, gör mig lycklig!! God jul på er och nu ska jag ösa musik
på mina NYA Logitech Z4-högtalare!!! I am a very, very happy mother this night!!


Lööööööööööööööööööööööööööv för en himla massa jädra jättemycket!!!

(me lööööööööv dottern min, för nu, för evigt, o ännu längre!!!!!!)

1 A:

skriven

Förstod inte riktigt...var det nån sorts filminspelning du fick? Hur som helst så är sådana personliga presenter de underbaraste, fulla med kärlek!

God jul på dig med!

Och kram!

2 Sara:

skriven

Vilket helt underbart inlägg! Kärleken till din dotter träffar rakt in i hjärtat på mig och jag får återigen en klump i magen för det jag har gått miste om. Visa din dotter hur mycket du älskar och uppskattar henne! Det kan inte sägas nog många gånger..



Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: