- Smygfika ensammen hemma, poänglöst eller poänglöst??



Att meddelst vad som närmast liknar våld tvinga i sig alldeles för stora mängder
av samma gamla Frödinge Kladdkaka med kläggig fluffvispad grädde bara för att
är ingen hit.....


Ok för att jag är ensammen hemma,
dotra sitter hos älsk och kämpar med
paket så jag kan strunta i ABCDEFG-dieten
och jo, jag äter limpmackor i parti och
minut men ändå..


Man ska äta gott under press, det ska vara en kamp om vem som ska ta sista
biten och vem som ska sno åt sig sista gräddklicken, det är så det SKA vara!


Nu när jag sitter här som en padda och pressar ner bit efter bit så mår jag ju bara
mer och mer illa, nästan så att jag hoppas att magen kraschar mitt i allt, det är inte
gott, eller skönt, att äta för mycket klägg, PUNKT....


Så nu är det stackars, stackars litentanta...
hur ska hon överleva?



- Samarin, vi måste ha Samarin hemma!
1 cilla:

skriven

ibland måste man bara mysäta, köpt eller bakat det har inte så stor betydelse, bara man mår bra.

dottern var inte på något scientolog utställning men hon tyckte själv att mycket stämde ihop med dem. hon tycker att det är intressant att kolla in olika utställningar angående människans psyke oc utveckling inom sjukvården. jag håller med om att det skrivs ut för mycket piller utan att de vet orsaken till varför just "den patienten mår som den mår".

det är bra att någon rör om i grytan så att frågor ställs och att det kommer bra svar.

många mår dåligt av saker som man inte kan bota med piller. nu skall jag sova, nattinatti. kramisar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: