- Smiter hem till stora staden....


Kan bara konstatera att det nog ändå är så att jag sitter på lite fel ställe just nu,
tar mig hemåt i morgon även om väderkartan visar på äcklig kyla därhemma
också.....Brrrrr......


Nu står jag helt utan nyårsplaner, utom en del av föraftonen som redan är upp-
bokad och klar, men är det så att ni vill ha en babblig tanta på besök, en sån
som visst kan sitta i ett hörn och kura, men dessvärre kryper fram om det
vankas alkohol så vet ni var jag finns.... Online alltså ;-)


Nu ska vi försöka överleva en sån Johan Falk-film, alternativet stod mellan
Christian Bale, som jag inte alls klarar av, eller en småfjantig Jakob Ekelund
1 Jag:

skriven

Tack snälla du... O ja jag vet... Att du finns här för mig...

Kram

2 A:

skriven

Har inte heller några nyårsplaner, men jag tycker det är rätt skönt att bara vara hemma hos min mamma och kunna gå och lägga mig när jag vill Är inte överförtjust i stora fester.

Kramis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: