- Om jag ska vara ärlig äcklas jag av dotterns diet





Jag är en person som i vanliga fall ÄLSKAR grädde, ost och fett,
den som säger nåt annat ljuger! Men, saker som trasig mage och
extremt begränsat utbud av smaskigheter i totalt laktosfria GODA
mejeriprodukter, nu talar vi ostar framförallt, så har jag väl mer
eller mindre avgiftats under det sista året..


Men ändå, nu har jag ju några tappra försök att laga god LCHF-mat
och det är omöjligt... :-( Om inte försöket att ta död på dottern genom
en oerhört taffligt genomförd gräddstuvad broccoli häromveckan räckte
så har jag nog toppat det med ett rättike/blomkåls-mos med riven ost,
smör och givetvis grädde...


Jag lider nästintill lika mycket som dottern, det handlar inte om att man
bränner fett med fett utan att man äcklar offret för ens värdelösa mat-
lagningskonst så mycket att de till slut, förhoppningsvis? helt ger upp och
äter...ja, vad då?


Inte sött, inte fibrer, inte gott....så känns det ivf för mig som publik och
du ska veta dotra mi, jag lider verkligen med dig...fy tusan, men ni får
också inse problematiken.. Jag som inte alls tål laktos längre ska skapa
underverk byggt av en massa fett och laktos, omöjligt...blä...


1 Myh:

skriven

Men mammaaaa :) jag har ju valt det själv och du lagar jättegod mat juuu =) sluta nuuuuu! LÖÖÖÖÖV <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: