1 A:

skriven

Julledigt låter bra. Fast samtidigt så oroar jag mig för ledigheten. Jag har en tendens att må sämre när jag inte har fullt upp, när jag stannar upp och har tid att tänka.

Tack för tipset med näringsdryckerna. Tyvärr så trot jag inte att min mage skulle uppskatta inblandning av bär och sånt. Det är ju bl a därför jag fått dem, att min mage just nu inte gillar mat. Sen så blir det ju så besvärligt. Tanken är ju också att jag ska kunna ta med mig dem som mellanmål till jobbet. Men jag tror jag får hålla mig till chokladdryckerna. De är hittills de enda som jag inte hittat några fel på.

Varför fick din dotter inte använda käkarna? Låter jättejobbigt ju!

Kram!

2 Jag:

skriven

JAg älskar ditt svammel!! Tack för kramen=)...HAr du sett vad Mir Anna har hittat på...O vad hon lyckats få mig till=) HA ha ha....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: