- Nu har jag provat och jag vill ha!

 

Den här fåtöljen var precis lika underbar som jag trodde....

Ja, när man sätter sig är man precis lika liten som förr om åren,

att krypa upp med benen bredvid sig var en barnlek minst sagt

med mått som B 165, D 102, H 90!

 

Sen kan man ju lugnt konstatera att priset, 9950;-

är aningens i högsta laget hur mysig den än är :-(

 

Soffan är också helt ok, gillar benen och designen, enkel och

lätt att piffa till med några kuddar, som jag ju redan har i överflöd,

fast man måste ju vara ärlig, inte tusan skulle jag kasta ut 9950;- för den med...

 

Förresten,

det är kallt ute

väldigt kallt

1 mamma:

skriven

Snälla snälla snälla kan du inte byta ut den bilden till en mera rättvis där du är så fin som du i verkligheten är.Soffan är jättefin.

Kram mamma

2 Eva-camilla:

skriven

Hujedamig..det var en dyr liten möbel det där..hm..nja jag är nog mer för det lite billigare :D typ ikea..haha Men visst hade det varit skönt att bara kunna handla det man vill ha och skita i priset en enda j*vla dag i detta liv..

Jag bitter? haha bara lite..

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: