- Nå ungdomar för vaccination genom FACEBOOK?!?!?!?!?!


Sätter kvällstreon i halsen när jag läser detta i VK


"- Vi hoppas nå dem med ett annat språk, med quiz och med utlottningar,
säger Malin Åberg, landstingets informationschef, om satsningen på
facebook.com/vllvaccination."

Vad ända in i glödheta.....osv.......????????????

Är det till såna här påfund vi betalar landstingsskatt?

Herregud, nu har det ältats om denna vaccination i tid
och evighet, tjurskallarna som inte vill kommer inte att
vaccinera sig, oavsett nån töntig quiz på Fejjan (seriöst,
kallar ni facebook för fejjan? hörde det för första gången
idag och kunde inte annat än garva.....
)

Vi andra har väl redan tagit sprutan vid det här laget,
eller har jag fel? Nånstans måste man dra gränsen,
snart står en massa människor utan inkomst tack vare
den sista besparingen, ändringen hos försäkringskassan,
och kunde man inte ha sparat de slantar som verkar vara
kvar hos landstingen för att försöka hjälpa till och möta upp
den enorma krasch som kommer att bli när alla tidigare sjuka
helt plötsligt genom ett magiskt, borgerligt, trollspö är friska igen??

Snacka om att kasta pengarna i sjön...
1 cilla:

skriven

de hittar på allt för att kunna ha sitt jobb kvar, annars hamnar de i samma sits som många andra. hoppas att du får en härlig helg. kramisar

2 Sara:

skriven

Herre Gud... Jag har hört något liknande och jag kan bara hoppas att det är ett skämt. Det är ju helt vansinnigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: