- Men snö, kan det inte räcka för nu då?


Sitter ju en bit hemifrån, sisådär 30 mil på en höft, och börjar oroa mig lite för flytten...
Visste ju att det skulle bli så, julen är liksom en milstolpe och sen är det framåt i 180 knyck
som gäller.... Skulle man inte ha varit hemma och packat de här lediga dagarna istället...?
Eller som det verkar nu, åtminstone skotta snö... :-(


Men såhär är jag, svårt att hamna på rätt ställe liksom, sitter jag hemma, själver, ja men
varför inte ta och åka en sväng till Högland lika gärna? Åsså åker man sin sväng och vips händer
det saker som faktiskt gör det ganska korkat att sitta kvar här och uggla utan rent krasst
borde jag ha varit hemma
! Men som sagt var, jag är lite velig och än så länge har ju inte
bussarna slutat att gå mellan byn o hemma så jag ska ta mig en liten funderare och
kanske komma fram till ett vettigt beslut....


Ivf vill jag redan nu tacka dotra, hur underbart som helst att du tar svängen om hemma
och skottar undan, blir det för packad snö så sitter vi lite risigt till minst sagt, att vingla på en
framtrampad stig i djupsnön fullastad med kartonger är ingen hit,
mi löööööööööv jo, bara så att du vet!
1 Jag:

skriven

Ja som vanligt så tycks denna negativa tant vara possitiv...Hihi... Jag tror säkerligen att de kan fungera om jag inte låter små djävlarna segra i mitt huvud...Hmmm...låter liiite scitzo...:-S

De är de där med tillit som är problemet för mig... Jag läser in massor i varje ord han säger... o analyserar...Nu har vi inte kommit så långt än att de finns några problem...men djävlarna dyker upp ändå... O jag funderar...Meeen jag försöker verkligen att inte måla faen på väggen!!!

Han är en god vän som helt plötsligt hamnat i ett nytt ljus...Sååå...Nu blir de spännande...

2 Thalina:

skriven

Här är nog inte lika mycket snö men en vit jul fick vi i alla fall.Avundas dig inte som ska flytta mitt i vintern.Önskar dig ett GOTT NYTT ÅR kram Thalina

3 gladulle:

skriven

Ja det kom massor av snö på en gång i går morse när traktorn hade plogat så hade vi en plogvall på dryga metern, då säger man tack och lov att snö slungan finns, annars hade vi nog skottat än.



kram

4 Eva-camilla:

skriven

Hm...nu har jag letat igenom dina inlägg..men hittar inget om nån flytt? vad händer? vart ska du flytta o varför?

Kramar från en trögfattad beundrare...haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: