- Men just ja, snacka om ÄCKLIGT på hög nivå!!!


Jag är ju ingen modefanatiker, ingen som använder vare sig axelvaddar eller designersmycken
men jag vet åtminstone vad jag INTE gillar, högt upp på den listan hamnar lovedtodeath's smycken!!





Vem fan vill ha ett halsband med ett fågelhuvud på?!?!


Om man vill kan man ju även ha en rått-fot's-halsbandshänge,
kanske örhängen skapade av en mänsklig tå-led eller fladder-
musvinge-halsband?!


Nä, argumenten om att företaget på ett konstnärligt sätt återanvänder
naturliga "produkter" landar inte bra hos mig, blir bara äcklad, förbannad
och konfunderad......

Jag menar, vart är vi på väg om man anser att ett par fårögon i en
burk
är en "prydnad"?????




Nä, en stor fet DISS
(nu känner jag mig sådär ungdomlig igen!)
till Loved To Death!


1 Sara:

skriven

Riktigt osmakliga smycken!



Jag vill bara tacka å det varmaste för avtrycken hos mig. Dels för tipset mot ryggsmärtorna, ska absolut kolla upp det, tack! Sedan överlag hur du uttrycker dig, det värmer ända in i hjärteroten ska du veta! Må du vara en liten tanta, men ett stort hjärta av guld har du! Du ger mig kraft att fortsätta kämpa och stå upp för mig själv med dina ord. Jag kan bara tacka.



Önskar dig ALLT gott!



Varm kram

2 Ulla:

skriven

Är det sant?! Finns det sådana här äckliga smycken. Jag gör som du. Jag dissar dem direkt

Önskar dig en god fortsättning!

3 Anna:

skriven

Åh, huh igen!! Brrr, usch och fy!!!

Snuskigt!!

Jag dissar med dej!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: