- Men det kändes ju faktiskt kallare ute....


 

Jag tog mig en liten prommis till Godishuset,

kan inte påstå att det var fullt med flanörer

ute eller knökfullt med bilar heller, för den

delen, egentligen helt perfekt för en som inte

gillar hetsen kring jul (om jag inte jobbar dvs!)


men nog trodde jag att det var en

gnutta kallare än bara -17........

Iofs blåste det på ganska friskt efter vägen, kanske

jag får skylla på det den här gången?


1 Ingela:

skriven

Jaa brrr... det är kallt nu, inget mellanting liksom. Antingen kolsvart utan snö, eller iskallt så tårna faller av och äntligen lite ljus.. :/ hehe...



Ha en fin kväll!



Kraam

2 gladulle:

skriven

det är kallt nu, men i eftermiddags när jag var ute så var det vindstilla så å var det ganska skön när man hade dun jacka och täckbyxor och mössan ner dragen till näsan.



sov gott och kram

3 A:

skriven

Hu, vad kallt! Här i sthlm är det bara ungefär -4 grader, men det blåser rejält och då känns det ju mkt kallare. Men det är så FINT!! Jag älskar när det är så här mycket nyfallen pudersnö!! Vill genast rulla mig i den:)

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: