1 Shoot Me Already:

skriven

Svar: Hej. Tack så mycket för att du tog dig tid att skriva den där fina kommentaren. Det betyder mer än du tror!



Jag vet att jag i princip skulle slita mammas hjärta rakt ut ur bröstkorgen på henne om jag berättade hur jag har det. Jag klarar inte av att göra det. Samtidigt så klarar jag inte heller av att se henne förlora all trovärdighet och respekt för mig... Samtidigt (ännu en gång) så handlar det om att jag vill ha mitt eget öde i mina händer. Jag vill inte att hon ska lägga sig i vad jag äter och vad jag gör med min kropp. Det kanske låter konstigt och det kanske är svårt för någon annan, som inte är nere i träsket, att förstå...



Kram och tack ännu en gång!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: