- Jag är ingen suring alltså, lovar!

 



Bara lite antijul sådär,
annars har jag det hur
bra som helst!


Nu tar jag en julpaus och slänger mig i badet,
eller är det något på dumburken kanske?


Måste ju slå in de sista paketen så
jag hoppar nog badet, ivf för nu!


(sen kan ni ju hålla tummarna, kanske
hinner särbot förbi Max innan de stänger,
magen roooooopar vilken laktosfri burgare
som helst, bara det är nåt kläggigt!!!)



1 Tojjan:

skriven

God Jul och tack för ett härligt utbyte av tankar och reflektioner under 2009.



Önskar dig en vilsam helg där du får vara med din familj, vänner och andra kära.



Jag skickar en kram till dig ; )



Tojjan

2 Sussi & Peter:

skriven

God jul och tackar för påhälsningen!

Hoppas du kommer över is-skräcken (vilket jag, Sussi, också är lite väl löjlig med.. minst 15 cm tjock is innan jag traskar ut! Är nog mindre rädd för björn.. hehehe)

Sussi är från "höglandet" det småländska ( Nässjö) och Peter håller till vid västkusten, Falkenberg.



3 Eva-camilla:

skriven

Men shit! du e ju en riktig snygging! det gömde du bra på din gamla header bild...haha nu förstår jag varför vissa ville du skulle byta bild innan!

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: