1 Jag:

skriven

Ahh...härligt att du får vara ledig...Jag ska vara på jobbet på måndag... Annars hade jag åkt till KIRUNA i morgon...Ha ha ha... Så nu vet du...Norrut gäller...de är där kärleken håller till... Man får tacka för telefoner o internet i dessa tider... Men de är lite jobbigt att vara nykär i nån som man inte kan träffa närsom helst... Men som sagt... Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge...



Vi blev nog lite tagna på sängen bägge två.. De var inte riktigt vad vi räknade med...Men helt plötsligt var vi inte upptagna någon av oss...o de kändes bara så rätt...Konstigt hur livet kan spela en spratt... Så håll nu tummarna för mig...Att jag inte ballar ur...när detta verkar bli så bra...

2 ullisar:

skriven

jag tar gärna emot! för jag blev så himla glad av det du skrev om barnskärleken. den är ju så stark att den stundtals gör ont. häftigt är det, och lite läskigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: